Čarodějnická kniha kouzel

23.12.2020

Dnes tu mám po dlouhé době další recenzi na knihu. Tato kniha mi obrovským způsobem ovlivnila a co se mi na ní líbilo? To se dozvíte v tomto článku.

Autor knihy: Melanie Marquis

počet stran: 232

počet kapitol: 24

rok vydání: 2013

hodnocení: * * * * *

Tato kniha se nezabývá základy magické praxe, ale chce Vás inspirovat k vaší praxi. Pro ty čarodějky, které už dlouho praktikují  se mohou dostat do rutiny a kouzla mohou přestat fungovat. Tato kniha nabízí pomoc, jak zjistit co je na vaší praxi jedinečné a jak z běžných denních činností vytvořit kouzlo. Dobrým příkladem je vaření jídel či úklid. Jsou zde i různé otázky týkající se osobní praxe. Dovolím si nakonec citovat hezkou větu z této knihy:

Dejte svému kouzlení jiskru!


Pokud se Vám článek líbil můžete napsat komentář nebo sdílet. Nabízím i výklady tarotu a věštění z kyvadla. Všechny informace naleznete v sekci Podpora tvorby a pokud budete mít otázku napište mi na můj email, který najdete v sekci Kontakt.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky