Cesta Magie

18.02.2021

Dnes začíná nová série o vlogerech a blogerech. Tito lidé byli mou inspirací a pomohli mi v mé duchovní cestě. Dnes to bude o webu Cesta Magie. Přeji hezké čtení.

Autor webu: Liatha

Cituji slova to co mi Lia o sobě napsala. Je to z toho důvodu, že sama to neumím vysvětlit jinak.  Pomyslně ji předávám slovo.

Když se mě někdo zeptá, kdo jsem, tak odpovídám větou: ,,Jsem magička, která jde svou vlastní cestou.'' Ta věta v sobě ukrývá mnoho symboliky, kterou vidím jenom já a ostatním vysvětlí to základní. Dříve jsem se více věnovala čarodějnictví, ale každý se vyvíjíme a magie v západní pojetí je pro mě lepší. Šedá cesta je název, nikoliv to, že praktikuji ''šedou magii'', protože jak víme, magie je jen jedna. Jmenuji se Liatha a lidé si pod tímto jménem většinou vybaví postavou menší dívku v černé barvě, která ve svém srdci nese lásku, hrdost, odhodlání a píli.  

Vedu projekt Cesta Magie a s přítelem máme první český podcast Vox Gnosis tvořený na témata magie, čarodějnictví, spiritualita, apod. na delší časový úsek. Cesta Magie byl dříve jen blog, postupně jsem začala dělat srazy a teď... Jde o projekt, který je zaměřený na různé podoby spirituality. Propojuje praktikující a dělá osvětu lidem nepolíbeným nadpřirozenem. Pořádají se webináře, přednášky, srazy, píšu články, recenze, rozhovory a oblíbená je sekce ,,Studuj online''. Dala jsem dohromady různé materiály, záznamy přednášek i webinářů. Knihy jsou přehledné na různá témata.

Co je na Cestě Magie to hlavní?

Projekt je určený pro mladší, starší, začátečníky, zkušené, pohany, mágy, čarodějky a další, kteří se chtějí dozvědět více. Líbí se mi, jak to každému něco přináší. Ono propojení je znát na Discord serveru, kde lze psát i volat. Pravidelně děláme tzv. cally na různá témata a je úžasné si popovídat s lidmi, kteří to cítí stejně. Máme tam zástupce různých směrů, jak zkušeným a jsem za toto moc ráda. Vše děláme zdarma a zabírá to čas. Proto jsme nedávno spustili Patreon a lidé nás tak můžou podpořit a stát se našimi patrony. V některých směrech spolu Cesta Magie a Vox Gnosis spolupracují, a toto je jeden z nich. Dále děláme streamy na instagram a zkrátka ... jsme s přítelem rádi, že můžeme dělat to, co nás oba baví. 

Tímto článkem chci poděkovat Liathe za ochotu mi pomoci vytvořit tento článek a já ji přeji hodně úspěchů při její tvorbě. Dám Vám ještě odkaz na její blog a možná osloví i vás.

https://www.cestamagie.cz/ (z této stránky pochází i obrázek)

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2023
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky