Šaman

27.12.2020

Dnes mám pro Vás recenzi časopisu Šaman. Ukážu Vám, co se mi líbilo a proč tento časopis doporučuji.

Na tento časopis jsem narazila náhodou. Jen tak jsem šla po zubařce do trafiky a něco mě nabádalo se podívat, jaké tam mají časopisy a našla jsem tam balíček s těmito časopisy. A hned mě napadl nápad, že bych o tom mohla napsat recenzi.

Na tomto časopisu se mi líbí, že je zaměřený na jedno určité téma na každý dva měsíce.  Články jsou poutavé stručné.  Dávají tam krásné poznámky o afirmacích a přírodním léčení. Nejvíce se mi líbil díl Léčivá Psychoterapie s intuitivní masáží.  


Pokud se Vám článek líbil můžete sdílet či napsat komentář. Moji tvorbu můžete podpořit objednáním věštby nebo příspěvkem. Všechny důležité informace naleznete v sekci Podpora tvorby.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky