The craft

06.01.2021

Dnes tu mám první knihu v angličtině. Povím Vám pro koho by byla dobrá a o čem je. Žel bohům mám jen pdf , takže Vám neukážu obal, ale tato kniha je volně přístupná na internetu. Přeji hezké čtení.

Toto je krátká knížka. Mám 42 stran. Tato kniha nepoužívá odborné výrazy a snad se z ní můžete naučit pár základních slovíček (např, Cauldron - kotlík). Já sice nemám dobrou angličtinu, ale této knize jsem rozuměla. Obsahuje stručné informace o čarodějnictví a magii. Je krásně ilustrovaná a doplněná o citace z různých knih. Tato kniha byla napsána k filmu Čarodějky (The craft), aby ukázali, že čarodějnictví není zlé a přitom to vysvětluje samotný základ praktikování magie. 

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky