Po stopách duchů

10.01.2021

Dnes tu mám něco pro milovníky duchů a paranormálních jevech. Některé moje poznatky o důchovním světě jsem nasbírala z tohoto pořadu. 

Po stopách duchů je o vyšetřovatelích paranormálních jevů v USA. Odkrývají tajemství minulosti a pomáhají ztraceným duším lidí na onen svět. Snaží se zodpovědět otázky ohledně posmrtného života. Skupině velí Zak Bagans. Další vyšetřovatel je Aaron Goodwin. Ve skupině jsou dva technici, kteří kontrolují kamery a analyzují zvukové nahrávky: Billy Tolley a Jay Wasley. 

K jejich práci též patří pomáhat rodinám, kteří mají problémy s duchy a paranormálními jevy nebo lidem, kteří jsou ovládany démony či duchy. Je plný rozhovorů. Mě se nejvíce líbí ta autentičnost a objektivita. 

Maje oblíbené epizody:

Ostrov panenek

Irské dobrodružství

Zozo

Atchisonský poltergaist

Eureka město duchů

Pokud se Vám článek líbil můžete napsat komentář nebo můžete sdílet. Můžete si objednat mé výklady z kyvadla nebo karet. Můžu nabídnout i rady spojené s duchovnem. Mou tvorbu můžete podpořit skrz příspěvek na účet, která najdete v sekci Podpora tvorby. Pokud budete mít nějakou otázku můžete mi ji napsat na email v sekci Kontakt.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky