Co pro mě znamená být čarodějkou?

09.09.2020

V tomto článku se chci zamyslet nad otázkou, co pro mě znamená být čarodějkou. Myslím, že na tuto otázku odpovědět různými způsoby. Já Vám teď prozradím ten svůj. Přeji pěkné čtení.

Být čarodějkou pro mě znamená být spojená s přírodou a umět tu sílu využít. Díky tomu jsem se naučila přiznat své strachy a postavit se jim. Naučila jsem se naslouchat své intuici. Naučila jsem se dělat to co opravdu chci já a k tomu to spojit s požadavky běžného dne. Našla jsem v přírodě své místo a zdokonalovat svůj talent. Momentálně mě magie učí dělat to co cítím. 

Podle mě být čarodějkou neznamená dělat rituály, kouzla nebo věštění, ale je to cesta sebepoznání a poznávání přírody. Moje praxe se opírá o historii, bylinkářství, psychologie a práce s přírodou. Mohla bych pokračovat. 

Čarodějka má velmi hluboký vztah ke zvířatům a přírodě. Vždy se snažím pomáhat a taky z toho důvodu jsem vytvořila tyto stránky.   

Doufám, že se Vám tento odpočinkový článek líbil. Kdybyste na mě měli nějakou otázku, tak mi napište na můj  e-mail: terezkaluptakova@seznam.cz 

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky