Jak probíhá moje čarodějné samostudium

23.08.2020

Tento článek bude pro mě trochu osobní. Popíšu Vám jak probíhá moje samostudium, když jsem doma a snad Vás to nabudí k Vaší práci. 

Jak si vybírám knihy?

Knihy si vybírám podle toho, jaké téma mě zrovna zajímá. Pokud to jde, koukám i na obsah, abych zjistila jaké oblasti se v knize probírají. Na recenze se obvykle dívám až když uvažuji o její koupi. 

  Vedení deníků

Výpisky z knih píši do bloku a až potom je píšu do Knihy stínů. Pokud je to dlouhodobý tréning (např. zkouška nového Tarotu) si píšu do Deníku Čarodějky. Věštby píši do Knihy zrcadel a kouzla, které běžně používám, píši do počítače a potom je tisknu do šanonu. 

Spojení s božstvy

Ráno vždy zdravím svou Knihu stínů. Snažím se během rána dělat i startovní meditace. Meditace mi pomáhají se soustředit na magickou práci a na celý den. 

Používání učebnic

Sama žádné učebnice nepoužívám. Ráda si udělám pár cvičení ze cvičebnic či jiných knih. Má praxe se opírá o intuici a vnitřním cítěním. To mi dává nádhernou volnost.

Doufám, že se Vám to líbilo. Je fajn jsem dát trochu oddychový článek.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky