Kniha stínů výzva 1

29.09.2020

V dnešním článku jsem se rozhodla zodpovědět pár otázek z výzvy od Witchcraft Studies, která se týká Knihy Stínů. Doufám, že se Vám tento článek bude líbit.

1. Jak se jmenuje tvá Kniha Stínů a jak ji vnímáš?

Já svou knihu nazývám The Book of Shadows. Tento název se mi líbil tou tajuplností. Svou knihu vnímám primárně jako poradce.

2. Kdy jsi začala psát svou první Knihu Stínů?

Svou první Knihu Stínů jsem začala psát roce 2016.

3. Máš více knih nebo máš i jiné deníky?

Mám více knih. Mám Knihu zrcadel (deník věšteb), Kniha snů a Zápisník čarodějky. 

4. Píšeš do knihy i své věštby?

Ne. Do Knihy Stínů si věštby nepíšu. Mám pro ně vyhrazenou Knihu zrcadel.

5. Co nejraději děláš se svou knihou?

Nejraději do ní píšu svá vlastní kouzla. Někdy si v ní jen tak listuji a srovnávám si myšlenky.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky