Kniha stínů výzva 4 - finální

13.12.2020

Dnes máme poslední výzvu na téma Kniha Stínů. Vím, že tuto sérii jsem dlouhé dny nerozvíjela, ale z osobních důvodů jsem neměla čas toto téma zpracovat. A jelikož je blíží ten klidný čas, tak jsem Vám chtěla další náhled na mou Knihu stínů. Přeji hezké čtení.

1. Je podle tebe lepší ručně vyrobená kniha nebo koupená?

Já jsem toho názoru, že pokud člověk nemá praxi ve výrobě knih, tak si knihu můžete koupit, ale určitě si ji upravte podle se. Hlavní kritérium bych viděla praktičnost, aby hlavně splnila svůj účel.

2. Máš ráda varující stránky jako např. v seriálu Čarodějky?

Ano. Mám ráda když hlavní stránka upozorní na to, že je to Kniha Stínů a varuje ho, aby ji neotvíral pokud se do toho nechce namočit.

3. Chtěla jsi mít repliku filmové Knihy stínů?

Ano. A mám ve své knihovně schovaná kouzla ze seriálu Čarodějky. Vždy v nich najdu inspiraci.


Pokud se Vám článek líbil můžete napsat komentář, sdílet. Můžete si v sekci podpora tvorby vybrat a objednat výklad. O případě dotazu mi můžete napsat na můj e-mail, který najdete v sekci Kontakt.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky