Květen 2021

03.05.2021

Zdravím, sice newsletter už nedělám z důvodu méně času, ale začala jsem dělat tyto články. Budu ráda za vaše reakce. Přeji krásné čtení.

Facebooková skupina Čarodějný koutek: 39 členů

Youtube kanál Čarodějný koutek: 25 odběratelů

Instagram Čarodějný koutek: 36 sledujících

Všem moc děkuji za podporu. Jsem za ni velice vděčná a hodně mě to motivuje. Na ulož to mám už spoustu navržených karet, a ebooků hotových sérií.

Plán článků:

  1. Laboratoř duchů (recenze)
  2. Astrologie pro začátečníky (recenze)
  3. Online magazín Kolovrat
  4. Mystická zvířata (recenze)

Nová služba:

ASTROLOGICKÝ ROZBOR

CENA 1000 KČ

BONUS MĚSÍC VÝKLADŮ ZDARMA

OBJEDNEJ SI MŮJ ASTROLOGICKÝ ROZBOR

Vyplňte všechny potřebné údaje a já se vám ozvu co nejdříve zpět.

Do ZPRÁVA: vyplňte datum narození, čas, místo narození. Nemusíte se bát. Všechny informace zůstanou jen mezi Vámi a mnou. Nikdo jiný je neuvidí. Rozbor vypracuji po zaslání platby na účet.

Můj účet: 000000-4310071013/0800

Tereza Luptáková

Napište taky jestli chcete abych Vám ve videu poděkovala. Jste důležitou součástí a moc si Vaší podpory vážím.

Děkuji

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky