Malá škola čarodějnictví

01.06.2023

Zdravím dnes tu je další kniha pro začátečníky. U této knihy jsem byla trochu zmatená, ale nakonec mi i tato kniha přinesla určité doplnění informací a inspiraci do praxe. Co jsem v ní objevila? To se dozvíte v tomto článku.

Autor knihy: Zuzana Antares

Rok vydání: 2002

Počet stránek: 147

Počet kapitol: 13

Tato kniha byla plná rozporů. Ze začátku jsem čekala, že určité věci bude míchat s tématy, které spolu nesouvisí. Ale nakonec jsem byla příjemně překvapená.

Její hlavní výhodou je i kapitola ,,Je mi jedenáct a jsem začínající čarodějka'' Najdete zde i inspiraci na výrobu určitých magických pomůcek. 

Kniha je určena převážně pro ženské čtenáře. Kniha se čte velice příjemně a hodně zaujme. Kapitoly jsou krátké a stručné. Velice příjemné jsou přílohy ve formě tabulek vlivů a seznam bylinky pro magii.

Velice přínosné je popis měsíců roku, kde najdete rady, čemu se věnovat aby vaše magie nabrala tu pravou sílu.

Hodnocení: 85%

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky