Musela jsem zemřít

19.11.2023

Tato kniha se pro mě stala velmi přerodová. Ukázala mi co je v životě důležité. Během Dušiček jsem četla tuto knihu a něco se stalo. To je sice velmi osobní, ale více Vám zde popíšu o čem tato kniha je a v čem by Vám mohla pomoci.

Autor knihy: Anita Moorjani

Počet stran: 205

Rok vydání: 2013

Žánr: Autobiografie

Brzy po sňatku se dozvěděla, že trpí vážnou nemocí; po čtyřech letech různých pokusů o léčbu upadla do kómatu a všechny orgány ji postupně selhávaly, což prokázala tomografická vyšetření. Nečekaně se však z klinické smrti probrala a velmi rychle se začala zotavovat. Následná vyšetření neprokázala žádná ložiska rakoviny, což je vědecky nevysvětlitelné.

Strhující závěrečná část se týká Anitiny proměny ve vnímání hodnot, neboť na základě prožitku blízké smrti objevila smysl života.


Tuto knihu jsem měla už dlouho vykouknutou, ale moc jsem ji nevěnovala pozornost, protože nejsem moc velkým příznivcem bestsellerů. Náhodou jsem ji viděla v knihovně . Nejdříve jsem sice váhala ale nakonec jsem si ji půjčila. Nakonec jsem si ji i koupila. Autorka zde popisuje celý svůj život i o tom jak tato kniha vznikla, ale v tom příběhu se vysvětluje co je důležité pro život. Hned mi to hodilo novou jiskru do života. Myslím, že nejlépe to vyzdvihne tato citace:

Vrať se a žij svůj život beze strachu. 
Máme schopnost vyléčit sami sebe.
Dovol všemu volně plynout. 
Pusť své opravdové já.
Nemusíš nic dělat, jen to musíš dovolit.

Tyto věty mě nejvíce zasáhly a doufám, že pomohou i Vám.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky