Nová série Ženská mystéria a spiritualita

28.07.2022

Zdravím všechny, mám pro Vás novinku!!!! Ano měla jsem dlouhou pauzu právě z důvodu. Chystala jsem novou sérii, ale toto téma je pro mě tak niterní a silné, že jsem se bála to zveřejnit, ale jelikož pozoruji, že problémem méněcenností, depresí zapříčiněnou nepochopení své krásy a neúcta ke svému těla a potlačení ženské energie. 

Z těchto důvodů, jsem se rozhodla to zveřejnit. Protože chci ukázat, co naše tělo dokáže a jak mu rozumět. Ne nebude zde nic sprostého. 

Díly seriálu:

  • Fáze ženského cyklu
  • Knihy o archetypech žen
  • Sebeláska
  • Sexuální magie
  • Ženská spiritualita a moderní svět
  • Praktická cvičení
Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky