Pohanská výzva

22.11.2020

Hezký den, dnes Vám povím něco o mé duchovní cestě skrz tuto výzvu, která je z kanálu Witchcraft Studies. Doufám, že se Vám bude líbit.

1. Jak se tvoje praxe vyvinula?

Já bych řekla, že se vyvinula poměrně hodně. Hlavně jsem se posunula k rituálům více uvolněné, kde provádím postupy, které vyhovují v tu dobu mně a hodně jsem o sobě zjistila.

2. Jak by ses popsala jako čarodějnice?

Dobrá. Určitě bych se popsala jako pohan a chaos magie. Pohan proto, že moje práce je hodně spojená s přírodou a chaos magie proto, že experimentuji s novýma pomůckami (např. věštění z karetních her, digitální magie, ...) a vyhovuje mi hlavně ta volnost.

3. Jak často používáš věštění?

Věštím poměrně často. Záleží na tom, jak hodně jsem o to požádaná. Věštím pomocí Tarotu a kyvadla.

4. Jaká je moje nejoblíbenější část praxe?

Určitě to jsou meditace protože mi dává možnost získat odpovědi na své otázky, když nevím kam dál.

5. Vyrábíš si své pomůcky.

Ano a některé uvidíte na videu o mém oltáři.

6. Praktikuješ v covenu nebo samostatně?

Praktikuji samostatně, ale časem bych ráda se připojila k nějakému rituálu ve skupině.  

Zde Vám posílám video o mém oltáři, kde můžete vidět s čím momentálně pracuji.


Pokud se Vám článek líbil můžete napsat komentář nebo sdílet. Moji tvorbu můžete podpořit požádáním o výklad nebo dát příspěvek na účet, který najdete v sekci Podpora tvorby. Všechny peníze využiji ke zlepšení mého webu či videí.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky