Proč jsem začala točit na youtube?

27.04.2021

Zdravím po dlouhé době tu mám nový záznam mé cesty. Tentokrát na otázku proč jsem začala točit na youtube? Doufám, že se Vám to bude líbit.

K této otázce mě napadlo to, že jsou tu lidé, kteří nečtou články a je jim pohodlné si to poslechnout. Ano, sdílím obsah webu i na skupině nebo svého profilu jak na facebooku tak na instagramu, ale jsou tu i lidé, kteří na facebooku nejsou a nejsou ani na instagramu. Některá videa budou i tady na webu. Jako vzor Vám ukážu video o mých výkladech. A taky tím jsem se chtěla Vám trochu přiblížit. Jakým jsem vlastně člověkem.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky