Rituals

08.01.2021

Dnes tu mám další časopis. Proč ho doporučuji a co by vám mohl dát? Tomu se bude zabývat tento článek.

Tento časopis se zaobírá duchovními naukami. Můžete tam najít zajímavé rozhovor, zajímavosti o tarotu a zajímavých místech. Na konci vždy máte astrologický náhled na určité období. Dávají tam různé rady na alternativní medicínu a jsou tam letáky od lidí, který tu danou metodu provozují. Najdete tu i informace o božstvech, které lze v daném období uctít. 

Po grafické stránce je doplněn krásnými obrázky a fotky. Tento časopis se dokonalý pro ty, kteří si rádi přečtou něco krátkého, ale zároveň poučného. 

Pokud se Vám článek líbil můžete napsat komentář nebo sdílet. Můžete mě podpořit objednáním výkladu z karet či kyvadla. Podpořit mě můžete i formou příspěvku na účet, který naleznete v Podpoře tvorby, pomůže mi i malá částka. Budete-li mít nějakou otázku napište mi na můj email, který naleznete v sekci Kontakt. 

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky