Šťastné médium

09.08.2021

Dnes tu mám knihu o komunikaci s duchy. Nesouhlasím s tím aby začátečník komunikoval s duchy ale tato je pro začátečníky vhodná. Dnes Vám řeknu proč.

Autor knihy: Kim Russo

Počet stran: 240

Počet kapitol: 12

Rok vydání: 2017

Hodnocení: Doporučuji

Tato kniha mi ukázala nový pohled na život. Zjistila jsem i díky této knize mnoho odpovědí na moje otázky ohledně smrti. V některých pasážích mě až mrazilo. Kniha nabízí spoustu cvičení jak posílit svoje schopnosti.  

Citace:

Pokud máte strach ze smrti a chcete zjistit, co vás čeká na druhé straně, pokud vás zachránila zlá předtucha před nehodou a nechápete, jak se to stalo, nebo  jste si někdy byli něčím nepochybně jisti, aniž byste pro své tvrzení měli důkaz, proslulá jasnovidka Kim Russo osvětlí. Hvězda pořadu The Haunting Of ... poutavě vykládá o svém napojení na duchovní svět a své názory působivě demonstruje na příkladech z vlastního života......

Pokud si myslíte, že každý jasnovidec je podivínský člověk v hábitu a s křišťálovou koulí v ruce, nechte se vyvést z Omylu.

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky