Velká učebnice čarodějnictví a magie

28.05.2023

Dneska si povíme něco o velice známé knize. Spousta lidí ji zná. Někdo ji uznává, někdo ji zavrhuje. Dnes Vám ukážu jaký mám k ní postoj já.

Autor knihy: Raymond Buckland

Počet stránek: 261

Počet kapitol: 19

Rok českého vydání: 1998

Kniha pojednává o základech kultu Wicca. Často se jí říká: Velká Modrá. Kvůli roku vydání nejsou některé věci a informace aktuální. Proto ji nedoporučuji jako úplně první knížku, se kterou začnete se svou praxí. Co je ale výhodou této knihy, jsou úkoly ke každé kapitole. Při mé praxi mi hodně upevnila vztah s pomůckami, kde se mohu ještě zlepšit. Dala mi i inspirace na tvorbu vlastních modliteb a rituálních textů. Velmi dobrým dodatkem jsou zpěvy, kde najdete i noty. Pokud je někdo kutilsky založený, nalezne zde i plánek na zhotovení oltářního stolu. Ukazuje i jaké výsledky má například smyslová deprivace. To je část, která i mě zajímá a kterou testuji.

Takže celkově tuto knihu hodnotím 80%. 

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky