Využití kruhových prkýnek do kuchyně

19.07.2020

V tomto článku Vám ukážu co můžete udělat z kulatých dřevěných kuchyňských prkýnek. Je to věc poměrně levná a zároveň z toho můžete udělat spoustu zajímavých věcí. Zde Vám ukážu malý příklad. 

Já jsem si z tohoto prkýnka vyrobila desku, která je reprezentací mého silového zvířete. A jak jsem to udělala? 

Potřeby: Prkýnko, tužka (č. 1,3), akrylové barvy, štětce 

Postup: Na prkýnko jsem nakreslila tužkou číslo 3 svoje silové zvíře a potom jsem ho obtáhla tužkou číslo 1. Nakonec jsem se pustila do malování s akrylovými barvami. Nejdříve jsem vybarvila samotné zvíře a nechala malbu uschnout. Finálně jsem vybarvila pozadí a použila jsem své oblíbené barvy. 

Doufám, že se článek líbil a jestli máte dotaz na něco ohledně čarodějnictví či pohanství tak mi napište na můj e-mail: terezkaluptakova@seznam.cz 

Čarodějný koutek
Všechna práva vyhrazena 2024
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky